Zgodnie z misją naszej spółki dążymy do tworzenia coraz wyższych standardów obsługi klienta w zakresie hurtowej sprzedaży paliw, przy jednoczesnym minimalizowaniu wpływu na otaczające nas środowisko oraz zapewnieniu bezpiecznych warunków pracy pracowników oraz podwykonawców. W związku z powyższym z początkiem lutego br. rozpoczęliśmy w naszej spółce proces wdrażania Zintegrowanego Systemu Zarządzania (ZSZ), na który składają się trzy, współdziałające ze sobą i uzupełniające się podsystemy: zapewnienia jakości ISO 9001, zarządzania środowiskiem ISO 14001 oraz zarządzania bezpieczeństwem pracy OHSAS 18001. Wdrożony i ciągle doskonalony Zintegrowany System Zarządzania, zgodny z ustalonymi normami, umożliwi nam jeszcze skuteczniejsze zarządzanie wieloma aspektami działalności spółki. Kadra zarządzająca ORLEN Paliwa opracowała i wprowadziła Politykę ZSZ, która przyczyni się do jeszcze lepszej obsługi klienta.
ZSZ.pdf