W czerwcu obrandowano
pierwszy z 13 nowoczesnych zestawów autocystern należących do ORLEN Paliwa.
Branding cystern utrzymany jest w kolorystyce nawiązującej do identyfikacji
wizualnej GK ORLEN i promuje nie tylko logo Spółki, ale także jej flagową markę
Paliwa BAQ.
Pod koniec ubiegłego roku Spółka ORLEN Paliwa
zakupiła 13 zestawów autocystern składających się z ciągników siodłowych MAN
TGS oraz naczep o pojemności 36 tys. litrów.
Wszystkie pojazdy spełniają najbardziej restrykcyjne, obowiązujące od
2014 roku, normy emisji spalin Euro 6.
Naczepy wyposażone są w nowoczesne systemy
dystrybucji i zabezpieczeń, a także zaawansowane układy pomiarowe, które
charakteryzują się dużą dokładnością oraz stabilnością. Oprócz tego cysterny
posiadają plomby elektroniczne SPDS, zabezpieczające wszystkie zawory wydawcze
przed nieautoryzowanym otwarciem.
Moduł elektronicznej transmisji danych,
wpięty w układ monitoringu GPS pojazdu umożliwia monitorowanie stanu
oplombowania cystern w czasie rzeczywistym. W ciągu miesiąca te nowoczesne
cysterny są w stanie obsłużyć dostawy o łącznym wolumenie blisko 2,5 mln
litrów.
Dzięki brandingowi cysterny zyskały
atrakcyjniejszy wygląd, a co ważniejsze stanowią ruchomą reklamę firmy, która
podczas transportu paliw w naturalny sposób zwraca uwagę wszystkich odbiorców.